Tiger blood, dude!

Ok, så jag la mig runt halv sju inatt, vaknade klockan 13 idag och är nu på väg till första matchen för säsongen. Det här kommer att gå hur bra som helst.

Om jag inte var kort och vit så skulle jag i alla fall se bra ut på planen, men det skeppet seglade när mina föräldrar skapades och var lika vita som varannan decimeter när man häller upp cola i automater på McDonalds.

Men eftersom jag är en total friggin rock star from mars så löser det sig. Dessutom tror jag inte att motståndarna kommer att ha mycket att komma med när en trasa dränkt i kloroform råkar hamna i ansiktet på dem när domaren inte ser.

Funkar varje gång.

This entry was posted in Sports. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

