Bilden är inte min mat, min var mycket godare

Hola gott folk! Ledsen att det inte blev så mycket idag, men jag har varit upptagen hela dagen med att laga mat och fixa middag för hela familjen hemma hos mig för att bevisa för dem att jag visst är vuxen! Jag är en stor pojke!

Det var så god mat att Gordon Ramsay bara hade skrikit ut hur gott det är istället för att som vanligt skrika konstant på allt och alla hela tiden eftersom han inte fick tillräckligt med kramar när han var liten och ständigt går runt med sand i sin vagina.

Uhm, den liknelsen/metaforen/jagsättersnedstrecknärjaginteförstårskillnadenmellanord lät mycket bättre i mitt huvud än när jag skrev den.

Nu är en kompis som tappade bort sina hemnycklar på väg hit för att sova hos mig, så resten av kvällen blir det antagligen FIFA och en cocktail av droger, och därmed inte mer skrivet på bloggen förutom om jag får en snedtripp och tar till något rop på uppmärksamhet i form av ett inlägg eller någonting, men med högsta sannolikhet får du underhålla dig själv resten av kvällen. Jag har hört att internet är ett rätt bra ställe att börja på för sådant, så du är på rätt spår, nu är det bara att använda google och din fantasi.

Lycka till!

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

