Fixa NBA, idjuter!

Om du inte hade koll på det tidigare så är den amerikanska basketligan NBA, världens bästa liga inom någon sport överhuvudtaget, mitt i en lockout just nu vilket innebär att ingenting alls händer i ligan innan spelare och ägare har enats kring löner, lönetak och lite annat pengarelaterat skit. Med andra ord har mitt NBA-beroende inte blivit tillfredsställt alls sedan juni. Tills igår.

Igår spelade några av de största stjärnorna i ligan en uppvisningsmatch och fan vad kul det var att se LeBron James och co. göra det de gör näst bäst efter att vara svarta. Trots att det var en uppvisningsmatch så var det riktigt bra tempo och tävlingskänsla, mest tack vare att laget utan storstjärnor piskade stjärnlaget i början på matchen.

Det är nu vi kommer till den där magiska biten där jag ska få dig att tycka att det i slutändan ändå var värt att läsa hela det här långa inlägget om någonting som du inte alls bryr dig om, men eftersom du är så jävla oförstående kring någonting som jag erkänt har ett seriöst beroende av så kan du gå och knulla dig själv. Du läste rätt. Knulla dig din otacksamma jävel!

Förlåt, det är abstinensen som spökar nu när jag fått en liten hit. Om de inte löser den där skiten snart så att säsongen kan börja i tid så kommer jag att flippa ur och behöva flytta till Amsterdam för att undvika att mörda någon. Förutom horor så klart, men vem bryr sig om dem ändå?

This entry was posted in Sports. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

