Det här med att utbilda sig, alltså..

Idag är en lång skoldag, åtta på morgonen till fem på eftermiddagen, så det kommer att vara lite svårt att få någonting skrivet idag också, men jag ska göra mitt bästa så sant som mitt namn är Lexington Steele*!

Bilden ovan föreställer en lama.

För övrigt så var förra veckan den femte bästa någonsin besökarmässigt här på bloggen, så tack för det! Fortsätt att sprida ordet om stället så ska jag fortsätta med att inte sprida det dödliga och extremt smittsamma viruset jag har i ett teströr hemma. Jag kanske har ett sådant och kanske inte, men vågar du verkligen ta den risken?

* 100% sant uttalande.

This entry was posted in School stuff. Bookmark the permalink.

4 Responses to Det här med att utbilda sig, alltså..

  1. LiveitLoveit says:

    Erkänn det är “preparatet 112” du har hemma…Jag visste det!! ;)

Leave a Reply

