Staff Banda Bilili visar vart skåpet ska stå

Staff Benda Bilili är ett band från Kongo bestående av ett gäng handikappade uteliggare som har en så positiv attityd att alla som någonsin har klagat på någonting och varken är handikappade eller uteliggare förtjänar att brinna i helvetet i all evighet i jämförelse. Förutom det gör de rätt grym musik trots att de är svarta, vilket är chockerande eftersom vi alla vet att svarta människor saknar rytm precis som gula människor saknar arbetsmoral.

Min bror uppmärksammade mig igår om en riktigt välgjord dokumentär om bandet som finns tillgänglig på SVT Play fram till den fjärde oktober, så gå dit och kolla på den! Om du inte hinner till den fjärde så kan Piraten kanske hjälpa dig om du ber snällt och inte säger någonting till aina.

Jag kollade igenom dokumentären idag och rekommenderar den helt klart (ifall det inte märktes på att jag skrev ett helt inlägg om skiten), om inget så för att uppskatta sitt egna liv lite mer, för det är inte precis Paris Hiltons liv de här grabbarna lever, men om du hellre vill kolla på den där nya serien “Karatefylla” som av reklamen att döma handlar om tips för hur man får könssjukdomar så är det ditt val, kompis, men säg hej till Satan från mig när du hamnar i helvetet.

Eller fuck it, jag kan säga hej själv, för jag ser inte någon anledning till att jag inte kommer att brinna där nere med dig också. Bara medan jag skrev det här inlägget syndade jag fyra gånger, och då är mina byxor fortfarande på också.

This entry was posted in Movies & TV, Music. Bookmark the permalink.

2 Responses to Staff Banda Bilili visar vart skåpet ska stå

Leave a Reply

