Meeeeeh är en vinnare i livet

20110928-091935.jpg

Juste, jag glömde nämna att Meeeeh fick sitt pris som han, hon eller det vann på den här tävlingen och skickade in en bild föreställande det exklusiva priset på hans, hennes eller dess kylskåp. Kul!

Med andra ord så betalar doublei.net ut priser och hustlar dig inte som de där andra bloggarna. De förstår dig inte som jag förstår dig. Skit i de andra bloggarna, om du hänger med mig istället så kommer du att må bra. Jag kommer aldrig att snacka skit om dig eller så och när du än behöver en axel att gråta ut på så kommer min blogg att erbjuda den.

Välj en riktig blogg, baby, och skit i de där små barnsliga twitterflödena.

Är det ok att jag är lite hård just nu?

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

2 Responses to Meeeeeh är en vinnare i livet

  1. Meeeh says:

    Ytterst tacksam för ett välförtjänt pris!

Leave a Reply

