Nä men hej på dig Melanie Iglesias

Imorse hade jag absolut ingen aning om vem Melanie Iglesias är och nu är hon en av mina absoluta favoritmänniskor i världen någonsin. Det hela gick så fort, men ärligt talat är det ok, jag kan vara en one minute man i det här sammanhanget. Hittills vet jag att hon är 24 år gammal, från New York, modell som vann Maxims “Hometown Hottie of the Year 2010“, och exakt vilken väg hon brukar ta till jobbet klockan 8.37 varje morgon.

Egentligen skulle det här inlägget komma upp för en timme sedan, men efter att ha sett hennes video några gånger så var jag tvungen att avstressa en stund för att klara av att köpa flygbiljetter till New York och sedan skriva det här.

Nu ska jag iväg och köpa en förlovningsring och en burk kloroform. Man måste ha en plan B ifall plan A misslyckas liksom.

This entry was posted in Celeb. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

