Ännu ett hål fyllt

20110929-150008.jpg

Kommer ni ihåg den där gången när jag bet i en gaffel så att min framtand fick en liten flisa i sig? Jag utgår från att ni gör det eftersom det ändå var en rätt viktig händelse, som bombningen av World Trade Center eller rättegångarna i Nürnberg.

Hur som helst så kan ni se på den sexiga bilden ovan att jag precis har varit hos tandläkaren och att hålet är lika spårlöst försvunnet som Sigtunamammans chanser att få jobba på dagis inom den närmsta framtiden.

För tidigt?

Fuck it, jag har redan kört ner mig tidigare idag, varför sluta liksom?

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

4 Responses to Ännu ett hål fyllt

  1. Mia says:

    Yoshiiii.. Kolla vad jag hittade! http://dansgolvsbibeln.com/… Tänkte på dig direkt, av någon anledning.. Fråga inte varför, jag önskar jag visste! Hahahaha!

    • Yoshi says:

      Hahahahahahaha! Eeeeeh… tack…? Jag tror jag klarar mig dock, jag tror inte riktigt på sådant där, för det finns ingenting effektivare än att bara vara avslappnad och sig själv, och det är inte så enkelt om man sitter där och memorerar rader och moves :p

  2. Mia says:

    Hahahahahaha! Nä, precis! Tror nog du klarar dig utan.. men du ploppade upp.. kanske för att det är så.. jagvetintevad.. haha!

Leave a Reply

