Vi inviger med lite hemskheter

20110929-125810.jpg

Imorse hade jag så ont i magen att jag inte pallade blogga på väg in till skolan. Det är inte mer än rätt att Staff Banda Bilili skriver en låt om mina lidanden, men de själviska svinen lär inte ens lyfta en fot för att hjälpa mig.

För att avleda din uppmärksamhet från exakt hur ondskefullt det där skämtet var så kan vi gå in på att appen för WordPress till iPhone har en ny uppdatering ute nu med vilken man kan göra en massa high-tech grejer som fet eller kursiv text. Fascinerande, eller hur?

Om jag inte redan var uppskriven för en evighet med Mr Lucifer och hans homeboys så lär det skeppet vara på väg ut till havs just nu med mig fastbunden till masten starkare än Filip till Fredrik.

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

