Gång ut

20110930-215819.jpg

Det här med att bara ta det lugnt ikväll och spara sig inför Barca, vilket var planen, sket sig redigt när en kompis ringde, och nu är jag på bussen på väg till honom och flaskan med Jack Daniels som han använde som lockbete.

Om jag någonsin blir alkoholist så tror jag att jag kommer att vara en riktigt bra alkoholist, men jag tycker inte om att sova ute i kylan och jag gillar att duscha, så jag tror nog att jag väljer en annan karriär.

Jag gillar inte ens att sova i tält så om jag blev tvungen att sova under en bro eller något annat sådant skitställe så skulle jag gnälla mer än palestinier om situationen i Gazaremsan.

Sikta bättre med era stenar då, era kärringar!

Trevlig fredag, gott folk!

This entry was posted in Fiesta. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

