Mmmmmm Barcelona, baby!

Fuck yeah! Jag har varit skitseg med att komma igång med bloggandet idag, men jag skiter i därför att jag igår köpte en biljett till Barcelona, så jag gick på en kokainspree inatt för att fira! Eller ja, jag spelade FIFA med en kompis till typ tre på natten, men det är nästan samma sak.

Hur som helst så blir det Barcelona nästa lördag till måndag och sedan San Sebastian där en kompis pluggar från måndag till onsdag.

Jag har bara varit i Barcelona en gång tidigare. Jag var där i två kvällar förra sommaren och blev helt kär i stället, så jag är mer taggad för det här än jag var för sexscenen med Natalie Portman och Mila Kunis när jag kollade på Black Swan.

Hittills har jag inte köpt en returbiljett, men det löser sig säkert det också. Mañana mañana liksom.

This entry was posted in Travelling. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

