Då kör vi igen då

Åkte på första förlusten för säsongen idag och nu är det direkt till en kompis som har fest, och där avslutar vi det tråkiga jävla statusuppdateringsbloggandet.

Det är för mig fullständigt ofattbart hur det kan finnas så otroligt många bloggar där ute som bara består av “idag fikade jag med Anna”-inlägg och typ bilder på bloggaren själv, och hur så många av dessa faktiskt är framgångsrika. Jag menar, min blogg handlar inte om någonting särskilt heller, men jag försöker i varje fall slänga in ett skämt då och då istället för att bara diarréa ut vad jag håller på med.

Å andra sidan är det även fullständigt ofattbart för mig hur de lyckas ordna tandkrämen i tuberna så att den alltid kommer ut med ränderna rätt, så jag kanske inte ska vara den första som analyserar sådana socialpsykologiska fenomen.

Och tuttar förresten. Ibland försöker jag få med tuttar också, inte bara skämt, och tuttar kan man aldrig få för mycket av, det är vetenskapligt bevisat.

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

