Everything’s fine, smöransikte

Möt den brasilianska modellen Ana Paula Minerato; levande bevis för att alla kan bli en världskänd modell. Det enda man behöver är en vilja att lyckas och 20 000 kronor per bröst. Om termen butterface någonsin skulle användas så skulle det vara här, och det har absolut ingenting med smör att göra.

Men nog om det.

Egentligen skulle jag vilja skriva mer, men jag måste skynda iväg till min match. Det är nice att det första man behöver göra på en lördag händer klockan halv tre och ändå vaknar man (med väckarklocka) så att man har bråttom. Det betyder bara en sak; gårdagen lyckades hålla vad den lovade bättre än Alliansen.

Eller? Jag har ingen aning, politik är lika mycket min grej som strap-ons i sängen. Kanske lite mindre till och med.

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

