Yup, jag är full

Om en vecka och sex timmar är jag i en av mina absoluta favoritstäder med några av mina absoluta favoritvänner. Om livet vore bättre än så här så skulle jag typ vara en av Will Smiths ungar.

De jävlarna har det bra. Men jag har en riktigt bra porrfilm på min hårddisk. Skrattar bäst som skrattar sist, snorungar!

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

2 Responses to Yup, jag är full

  1. arree says:

    oooooooooooooh yeah! Boende bokat! Lets GOOOOOOO!

Leave a Reply

