Dave Chappelle, baby!

En av de absolut bästa komikerna genom tiderna, Dave Chappelle, är tillbaka med en ny standup som en kompis tipsade mig om häromdagen. Jag har fortfarande inte hunnit se den, men planerar att göra det så fort jag har rökt skrivit färdigt. Oavsett så lär den vara sjukt bra eftersom Chappelle är roligare än saker som har med Jay Leno att göra men som sägs av andra komiker än Jay Leno.

Nu när jag läste den där sista meningen så tyckte jag att den lät ganska krånglig, så för att förtydliga är Jay Leno fullständigt värdelös som komiker, men skämt om honom är bättre än sex på ecstasy, mat på weed, naturen på LSD, ens ego på kokain, eller att bara sitta ner på heroin.

Det är inte ofta det dyker upp ett knarkskämt här på doublei, så det kändes rimligt att pumpa ut fler ikväll än mil man springer på amfetamin, flummiga saker man säger på codeine, ickeexisterande företeelser man ser på svamp, eller ickeexisterande kryp man plockar fram under sin hud på crystal meth.

Just det, Dave Chappelle, ja. Se klippet!

This entry was posted in Funny stuff. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

