Django Unchained, kom så tar jag emot!

Idag insåg jag att jag troligtvis aldrig har sett fram emot en film mer än vad jag ser fram emot Quentin Tarantinos “Django Unchained” som kommer under 2012 inshallah. Det beror dels på att jag inte har en aning om någonting som händer i världen som inte har med mig och endast mig att göra och därför aldrig känner till några filmer eller dylikt förrän de är klara och folk har pratat om dem i flera veckor, men dels på att två av mina favoritskådespelare (Samuel L. Jackson, Leonardo DiCaprio) går ihop med flera andra stjärnor och min absoluta favoritregissör Quentin för att göra en film, och enda sättet det kan misslyckas på är om Harrison Ford på något sätt får en roll i filmen. Eller om bion jag ser den på brinner upp medan jag sitter där, det skulle jag se som ett misslyckande också.

Harrison Ford har lika många ansiktsuttryck som en potatis och varje film han någonsin har varit i är skit, inklusive Star Wars, Indiana Jones, Jagad och allt annat skräp som någonsin har behövt utstå skammen av att ha namnet Harrison Ford i sluttexterna.

Jag gillar inte Harrison Ford.

This entry was posted in Movies & TV. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

