Varför älskar du inte mig?

Igår var den sämsta dagen för bloggen statistikmässigt på över en månad, men jag antar att man får vad man förtjänar när man skriver på skolarbeten hela dagen som krävs för att man ska få sin masterexamen i tid istället för att skriva inlägg på en blogg som inte genererar några inkomster varken idag eller inom den närmsta framtiden om inte någonting drastiskt händer, som att Bill Gates ser vad jag skrev om honom en gång för länge sedan och bestämmer sig för att en ung manlig slyna är någonting för honom.

Jag tror att jag har något av en fetisch för långa meningar och hela det där förra stycket var en enda lång mening på 92 ord. Av den anledningen bytte jag även helt ämne, för mellan de två styckena blev jag tvungen att byta kalsonger och ta en efter-sex-cigg innan jag kunde fortsätta.

Min våtaste fantasi är att få Sagan om Ringen-trilogin uppläst för mig av en tjej som stammar okontrollerat.

This entry was posted in Not very funny stuff. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

