En kortis bara

Ett av de vanligast förekommande problemen med teknik är att hörlurar börjar glappa så att ljudet försvinner på ena örat (vilket givetvis hände mig idag) och det är för jävligt eftersom ljud på ett öra istället för på två är som Ashton Kutcher istället för Charlie Sheen; fullständigt jävla värdelöst och ingen tycker om det.

Glappande hörlurar är för Europa vad HIV är för Afrika ungefär.

This entry was posted in Not very funny stuff. Bookmark the permalink.

7 Responses to En kortis bara

  1. Annika says:

    Ashton Kutcher är bland det sexigaste som vandrar i ett par skor…

  2. Meeeh says:

    JINX!!! Fan, nu hände samma skit för mig. Tror jag är inte på 3:dje paret hörlurar detta år som gör exakt samma sak. Antingen det eller så är jag för alltid döv på höger öra. Hoppas på det senaste så jag slipper köpa nya lurar.

Leave a Reply

