Still blazin’ still blazin’ still blazin’

Vi har snackat om Wiz Khalifa en gång tidigare här och när jag säger “vi” så menar jag mig och absolut ingen annan för det är bara jag som gör den här skiten. Jag är en one man army precis som Bruce Lee eller Anders Svensson.

Hur som helst så har vi nämnt Mr. Wiz tidigare, men han är värd att nämna igen dels eftersom han är en riktigt bra rappare och dels eftersom han kommer till Stockholm den 21:a november (mer info här ——> PENIS) vilket inte bör missas. Det är ett perfekt tillfälle att lyssna på något av det bästa i världen på hiphopscenen just nu och samtidigt bli arresterad för marijuanainnehav.

Och om du inte röker själv så är det bara att stå i publiken och njuta av andrahandsröken som förmodligen kommer att vara så stark att hela lokalen kommer att lyfta och ta med allihopa på äventyr precis som i den där filmen “Upp” men istället för att dra till någon djungel och slåss med mekaniska hundar så kommer det att bli en exkursion till 7-Eleven för att tillfredsställa allas munchies.

Jävlar vad kul det kommer bli!

This entry was posted in Music. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

