Jag fick sparken idag

Från mitt jobb som coach på FIFA 11 också, helt pinsamt. Det gick så dåligt för mig med Manchester City att de avskedade mig mindre än halvvägs in i säsongen, varefter jag blev signad av Liverpool istället.

Och eftersom laguppställningarna inte är uppdaterade så måste jag spela med Fernando “Oj, var det ditt anus? Förlåt, jag missade” Torres som min stjärna i anfallet.

Det är med andra ord nu jag slutar spela det här skitspelet…

Skitspel…

This entry was posted in Sports. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

