Oralsex ger cancer. Jävla skit..

Den där bilden är skamlöst stulen från samma artikel som jag kommer att länka till strax, men den var så perfekt att jag inte kunde motstå det, så låtsas inte om det bara.

När jag imorse kallade Steve Jobs död för den tråkigaste nyheten från inatt så överdrev jag lite grann för att inte vara respektlös, för ärligt talat är den här nya studien som bevisar att oralsex kan orsaka cancer i halsen mycket tråkigare för mig på en personlig nivå än den om Steve Jobs. Det är tråkigt att han dog, men jag älskar avsugningar mycket mer än Jobs och min iPhone tillsammans.

Notis: jag har gäspat sju gånger sedan jag lade in den där bilden i inlägget.

Sex är helt enkelt inte lika kul utan oralsex (åt båda håll, damer, jag är för jämlikhet till 100%) och det är trist om sådant här ska komma och förstöra liksom. Men å andra sidan skulle det här inte stoppa mig från att ta en tripp down under ändå. Det känns som att vi borde ha en omröstning, det var ett tag sedan.

Jag svarar ja en miljon gånger om, för om det är någonting som är värt att avnjuta i livet även om det ger en cancer (som allting verkar göra nuförtiden ändå) så är det bra sex.

Bonus för er tjejer: i samband med nyheten stötte jag på en video om deepthroat som inte är porr utan ett gäng kvinnor som diskuterar olika tekniker och så. Så… ta en titt, hint hint.

This entry was posted in Not very funny stuff. Bookmark the permalink.

8 Responses to Oralsex ger cancer. Jävla skit..

  1. Annika says:

    No shit Sherlock!

  2. Annika says:

    Det är ju ändå värt det såklart!!! Vad är inte cancerframkallande idag?? Och vad är mer hälsosamt än sex???? Endorfinkickar etc etc..

  3. Annika says:

    Man tackar! Jag glimmar oxå till ibland :-)

  4. Annika says:

    Nice! Så om vi glimmade tillsammans skulle KTH vara som ett enda stort ljusspel!! :-)

Leave a Reply

