Wordfeudfuskare tycker om mig

Det här är vad folk har sökt för att hitta till bloggen bara idag, och idag är inte ens över än. Snacka om fullträff. Var det kanske just därför jag döpte inlägget till “Wordfeud fusk svenska swedish cheat“? Skiter påven i skogen? Har björnar ful mössa?

Eller nåt sånt. Jag tror att jag fuckade upp det där, men svaret är “ja” eftersom jag är ett internetgeni och kan sådant här med avancerade sökordsalgoritmer, laplacetransformationer och lagrangeekvationer.

De där två sista stora orden har jag ingen aning om vad fan de är om jag ska vara ärlig. Jag har klarat kurser på KTH där jag har behövt bemästra båda de där grejerna, men det var för flera år sedan då de enda drogerna jag brukade var marijuana, alkohol, kokain, LSD och amfetamin. Nu är det helt kört.

Min första arbetsgivare kommer att vara Socialstyrelsen, och då menar jag inte på det bra sättet.

This entry was posted in Why the internet is awesome. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

