Hej då, Stockholm

Om ungefär sex timmar sitter jag på ett flygplan till den där blå sörjan ni ser på bilden, mer igenkännbart på andra sätt, typ på namnet Barcelona. Det kommer med största sannolikhet att vara så roligt att mitt huvud kommer att explodera. Och om det inte är det så är det ju nice också för det kommer vara svårt att ta sig hem utan huvud.

I Barca är jag lördag till måndag för att senare åka till San Sebastian och vara där till torsdag morgon. När jag har tillgång till WiFi kommer jag att uppdatera bloggen, men när jag inte har det så kommer jag att uppdatera min lista på testade substanser, så oavsett hur det blir kommer någon alltid att ha kul!

Jävlar vad skönt det kommer att bli att se solen igen, det var ett tag sedan. Jag kommer att vara på stranden så mycket på dagarna att folk kommer att be om min autograf när jag kommer hem för att de tror att jag är Akon. Men när jag inte slänger folk av scenen eller slår kvinnor i ansiktet mitt i konserter så kommer de att förstå att jag inte är Akon och allting kommer att återgå till det normala.

Akon kan suga penis.

BARCA!

This entry was posted in Travelling. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

