They say I’m underrated but un-compete-with-able

Lyssna inte på den där låten. Lyssna bara på Busta Rhymes vers som börjar på 2:48 och skit i alla andra.

Hooooooooly shit. Alltså om inte Busta är den bästa rapparen genom tiderna rent teknikmässigt så är Mark Levengood definitionen på heterosexuell man med svajigt hår. Han är så löjligt snabb att han får Lamborghinis att framstå som lådbilar och geparder som sengångare på weed.

För en massa år sedan släppte han en låt där han och Mystikal i princip tävlar i vem som kan rappa snabbast och Busta käkar honom som frukostmüsli med sådana där goda vanilj- och jordgubbspuffar med sin vers. Mmmmm, såna är goda.

Eftersom jag känner mig extra generös idag så slänger jag in den låten också. Jag vet jag vet, två videos i samma inlägg kan vara lite extremt, men ibland får man krydda till saker och ting, som när dina föräldrar köpte den där piskan med matchande handklovar.

This entry was posted in Music. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

