Tryckfrihet < att få spö

Tidigare idag skrev jag ett inlägg som skulle publiceras klockan halv sex och handlade om ett ganska kontroversiellt ämne. När jag sedan insåg att stället jag hade hittat informationen på hade tagit bort den bara en timme eller två efter att de lagt upp den och dessutom blivit varnad av min pappa att det inte är ovanligt att folk som har pratat om detta ämne får besök av snubbar som är duktiga på att få en att inte prata så kändes det rätt ovärt att publicera skiten.

Det var någonting som är väldigt enkelt att dra roliga skämt om, men å andra sidan uppskattar jag mina knäskålar mycket mer än ett gott skratt, så jag strök inlägget innan det hann dyka upp.

Men, som kompensation så kan vi dra ett kontroversiellt skämt om någonting helt annat istället.

Vad får man om man tar en cykel och ett basebollträ?
– En palestinsk stridsvagn! Hah!

Ni vet, för de är fattiga och kastar stenar när israelerna kommer och pepprar ner dem med automatvapen. Haah..

Fan vad jag önskar att jag kunde skriva om det jag ville skriva om egentligen.

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

