Go to gate, you say?

20111008-050956.jpg

Då var man på Arlanda igen, jag tror för sjunde gången i år. De borde ge mig VIP-kort snart så att jag slipper säkerhetskontroller och sån skit, jag har ju ändå blå ögon, man kan lita på mig liksom.

Nu när jag tänker på det så kanske det inte ser så bra ut att jag står och hänger vid en vägg (pga eluttag), tar bilder på mitt bagage och sedan knappar på min mobil en massa. Jag hoppas att ingen reagerar på det för jag är alldeles för trött för att hantera en utfrågning just nu. Jag skulle antagligen skratta åt allting som man gör man är flumtrött tills de skickar mig till Guantanamo Bay, eller Sveriges motsvarighet; Sigtunamammans hem.

Då skulle jag inte skratta mer. Kanske lite.

This entry was posted in Travelling. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

