Jag är högre upp än Snoop just nu

20111008-075843.jpg

Om Norwegian inte är det absolut bästa flygbolaget (som en student har råd med) i Europa så är Akon inte avskum. Sorry, kände bara för att hata lite till mot det där svinet, men nu är jag klar med det.

Varenda flygning med Norwegian jag har varit på (och det är några nu) har jag varit 100% nöjd med, och som om det inte räckte så sitter jag och bloggar från deras nyinförda gratis WiFi på flygplanet just nu. På flera tusen meters höjd sitter jag och kommunicerar till hela världen från min mobil! När folk säger “det var bättre förr i tiden” så måste de syfta på att man inte hade några preventivmedel och därför kunde övertala tjejerna att köra anal mycket enklare.

699 kostade biljetten för övrigt, och inom tre timmar har man bytt ut regnigt Stockholm mot soligt Barcelona. Tills man har uppfunnit teleport och priset för det nått en rimlig nivå blir inte budgetresande mycket bättre än med Norwegian.

De borde ge mig gratis sprit eller någonting för att jag skriver det här. Ett medlemskap i the mile high club hade också varigt rimligt.

This entry was posted in Travelling. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

