Nu kan alla ligga med Charlie Sheen för 399 kr

Efter att självaste Tomtefar dykt upp på inlägget om hörlurar som går sönder och tipsat om det här så var det svårt att inte skriva någonting om det. Det är en uppblåsbar variant av Charlie Sheen under namnet Crackhead Charlie från Kondomkungen och antagligen den konstigaste grejen att ge bort i present sedan tea-bagging uppfanns.

Jag har aldrig haft sex med en uppblåsbar docka, men jag har haft sex med en tjej som knappt rörde sig under hela akten och det var så jävla värdelöst att jag efteråt kände att det hade varit mer upphetsande att se lim torka på Fredrik Reinfeldts skalliga huvud, så jag tror inte att det här med dockor är någonting för mig. Å andra sidan hade jag hellre fått en uppblåsbar docka i present än en tea-bag.

En tea-bag är fan inte en bra present på något sätt, varför dök den tanken ens upp när jag skrev den meningen?

This entry was posted in Funny stuff. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

