Dagens fail: MC Donald’s ej välkomna!

Nu har bloggen handlat alldeles för mycket om mig på senaste tiden, och även om det är ett oerhört intressant samtalsämne (prova på nästa fest så kommer du garanterat att vara festens mittpunkt och få åtminstone en brud med dig hem. Garanti!) så är det antagligen inte huvudanledningen till att du kommer hit. Så därför slänger vi in någonting som någon annan ligger bakom idag, en insändare från random lokaltidning i Ludvika:

Hahaha, det är alltid lika kul när bönder har någonting att säga!

Ta inte illa upp om du råkar vara bonde själv, jag driver bara så klart. Jag skulle säga “läs saker jag jag skrivit tidigare så kommer du se att jag driver med alla på samma sätt, ta det inte personligt” men jag är orolig för att det är en alldeles för lång instruktion i skriftlig form.

Istället skriver jag en lista på saker jag är tacksam för att bönder levererar dag ut och dag in:
Mjölk, sädesslag, grönsaker, köttprodukter, sexuellt tillfredsställd boskap, hönsägg och deltagare till Bonde söker fru så att defekta kvinnor från stan också får en chans.

Tack!

This entry was posted in Funny stuff. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

