Dags att ta tillbaka Danmark

Nu har jag fan varit i Sverige alldeles för länge utan att åka någonstans, så jag bokade precis en biljett till Danmark där jag ska hälsa på en kompis som pluggar i Odense.

Tur och retur, Arlanda – Köpenhamn, tredje till sjunde november, endast 633 svenska riksdaler!

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, Norwegian är världens bästa flygbolag som en student har råd med och det står jag fast till ända tills jag haft Ryanairs porrstjärna som flygvärdinna under en flygning.

Nu har jag gjort tusen saker som inte är att plugga till tentan jag har på onsdag, men det är ok eftersom en av sakerna var att boka flyg, och du vet vad man säger; ingen sekund ägnad åt att öka sitt koldioxidavtryck är en slösad sekund.

Jag räknade precis ut att de två flygplanen jag kommer att sitta på under resan till Danmark är nummer 21 och 22 under 2011, så prognosen jag gjorde den 12:e juni kanske till och med faller kort. Snart är det fan mer lönsamt att köpa en egen G6.

PIMPIN!

This entry was posted in Travelling. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

