Dina Facebookbilder gör reklam för prostitution!

Du kanske känner igen den här tjejen ovan men kan inte riktigt placera henne. Anledningen till att hon känns bekant är att hon är med i nästan varje sådan där sidoreklam på PirateBay och många andra ställen. Eller, för mig i alla fall, för dig kanske hon är bekant av andra anledningar i vilket fall du gärna får upplysa oss andra, för man kan aldrig känna för många tjejer som inte kan säga nej. Om man inte är våldtäktsman. Då förstör de ju bara hela poängen.

Den här tjejen har mer kurvor än bilvägen ner till Monaco och jag hoppas att ett random stulet foto från Facebook som gör reklam för en mysko hemsida där man kan beställa ryska fruar inte är det enda modelljobbet hon har landat.

Det skulle vara rätt sjukt om man såg en bild på sig själv göra reklam för någonting flippat på nätet någonstans utan att man hade godkänt det. Min skulle antagligen vara en sådan där efter-bild i före/efter-reklam för penisförstoring eftersom min penis är jättejättestor. Alltså vi snackar så stor att jag varken behöver köpa en Hummer eller en pitbull. Min penis är så stor att jag inte behövde någon stav när jag tränade stavhoppning. Den är så stor att den används som startramp när NASA skickar ut raketer i rymden. Den är så stor att Greenpeace formar en mänsklig kedja för att skydda den varje gång jag försöker fälla den när jag sätter på mig kalsongerna.

Framförallt är den så stor att jag inte känner något behov alls av att hävda mig och skryta om den.

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

