Näää nu vill jag inte va me!

Jag har varit upptagen rätt mycket idag som ni märker. Jag har pluggat, spelat en match som vi torskade med bara ett sketet jävla poäng, efter den har jag mått skit för jag är inte helt frisk än och jag har fortfarande plugg att få avklarat inför tentan på onsdag.

Med andra ord är jag grinigare än heterosexuella killar i orgies som även homosexuella killar deltar i och tänker låta det gå ut över er för kvällen genom att inte skriva mer än det här inlägget.

Vi ses imorgon när jag får ut den här sanden ur min vagina.

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

