<3 Row 14

Kommer ni ihåg när jag sa att vi var på en nattklubb i Barcelona som öppnade klockan sex på natten och stängde klockan två på eftermiddagen? Introducing Row 14.

Row 14, eller el Row som den också kallas, är Barcelonas största och bästa efterfestklubb som har helt rubbat stora fester med olika teman. Om du åker till Barcelona och ska festa så är det här stället helt klart någonting du inte ska missa. Det var den överlägset bästa och galnaste festen jag har varit på. Förutom lokalen inomhus som syns mest i videon och vars tak öppnas när solen går upp så finns det även enorma utrymmen utanför huset med en massa flippad skit (beroende på tema. En stor uppblåsbar rutschkana till exempel när jag var där) att ta del av. Jag vet inte exakt hur många människor som var på stället när jag var där, men det var helt klart över en tusing. Förutom den sjukaste festen någonsin så organiserar de även gratis bussturer mellan klubben och La Rambla där de flesta andra klubbarna befinner sig eftersom den ligger en liten bit bort.

Så om du ska till Barca, haffa biljetter till Row 14 som jag inte har en aning om vad de kostar eftersom jag gled in på en räkmacka med en kompis kompis VIP-lista (schteeek!) och flippa ur som om det vore den 31:a december 1999 igen. Eller 2999, men tills dess lär vi ha sprängt sönder jorden varför festerna kommer att suga, så kör på 1999 istället.

Men förvänta dig inte att vara i god form nästkommande vecka eller två…

This entry was posted in Fiesta, Music. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

