Young Money – Every Girl

Den här låten är så jävla skön, och musikvideon är ännu skönare (kolla in den) men eftersom jag inte lyckas hitta den med ocensurerad text och de använder så många förbjudna ord (som retard…) att det är stört omöjligt att lyssna på låten på det sättet. Ingenting förstör en bra låt lika effektivt som censur. Jag skulle hellre lyssna på all min musik ocensurerad samtidigt som en dvärg sparkar mig på pungen resten av mitt liv än att behöva lyssna på den censurerad istället.

Men nog whinande och mer uppskattande av en riktigt skön låt som säger det alla killar tänker 24 timmar om dygnet 365 dagar och var fjärde år 366 dagar om året.

Förutom jag, jag sparar mig för den rätta.

Helvete, jag kunde inte ens låtsas i en sekund. Min impuls var direkt att skriva “för när jag väl hittar den rätta vill jag vara fullständigt oerfaren och värdelös på sex så att hon aldrig får komma”.

Att spara sig för en enda person är fullständigt efterblivet! And Wayne say pussy pussy pussy!

This entry was posted in Music. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

