ZACHARY QUINTO ÄR GAY!!!!1!!!1!!!

Tydligen bekräftade “Heroes”- och “Star Trek”-stjärnan ryktena om att han är homosexuell häromdagen och om jag ska vara ärlig så bryr jag mig inte det minsta, men jag kunde verkligen inte komma på någonting att skriva om och jag tänkte att den här titeln inte skulle skada vad gäller sökmotortrafik. Ja, jag vet, jag är ondare och billigare än passiv rökning, men jag har faktiskt plugg att tänka på också, så låt mig vara.

Jag förväntade mig alltid att det skulle hetta till mellan honom och Hayden Panettiere i “Heroes” men jag antar att det här förklarar saker och ting. Om man kan vara så där nära henne i så intensiva situationer som han var utan att någonting händer så måste man vara gay. Hade en heterosexuell kille kommit så där nära henne så hade han kommit så där nära henne.

Fett jobbigt namn att stava för övrigt, och det kommer från en snubbe som har behövt stava ut sitt namn åt folk mer än somalier i Kina.

This entry was posted in Celeb. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

