<3 Breaking Bad

Jävlar vad bra den här serien är! Jag är några avsnitt in på säsong tre just nu och tycker att den hittills bara har blivit bättre och bättre. Om du inte vet vad Breaking Bad är för serie så handlar den om vad fan tror du jag precis länkade till? Klicka och läs själv din lata jävel, jag skriver redan allting här, ska jag behöva sammanfatta IMDb-artiklar åt dig nu också eller? Så jävla otacksam.

Hur som helst så är det rätt fascinerande att serien är så välskriven att man sitter och hejar på killen som kokar crystal meth medan man innerligt hoppas på att DEA-agenterna misslyckas i varje steg. Jag menar, det är inte weed vi snackar om här som är harmlösare än cidern du köper ut till din 16-åriga syster, utan crystal meth! Läs bara de första två-tre styckena på wikipediasidan om drogen och du kommer vilja prova den lika mycket som tjocka människor vill prova tjurfäktning.

Fy fan.

This entry was posted in Movies & TV. Bookmark the permalink.

2 Responses to <3 Breaking Bad

  1. Jakob says:

    Den fortsätter att bli bättre och bättre. Sista avsnittet av säsong fyra är… magiskt…

Leave a Reply

