Basket vs. Frisbee, sjuka skillz!

Det har varit rätt mycket text här idag, så vi avrundar med en video istället för att jag ska spy ut mer ordbajs på er.

Herregud, de här människorna är helt rubbade i huvudet! De måste antingen vara sjukt duktiga eller ha sjukt mycket tid. Eller tur. Eller en kombination av alla tre. Nu när jag tänker efter var det rätt dumt att vara så restriktiv i mitt första uttalande och jag ångrar mig. Om det ändå fanns något sätt att sudda ut text som man redan skrivit på datorer.

Jag har hört talas om att iOS 5, det nya operativsystemet för iPhones, iPads och dylikt ska införa det. Apple kallar det “den mest revolutionerande nya funktionen till bärbar teknik sedan vi införde MMS”.

Om du inte förstod det skämtet så är du inte tillräckligt nördig, vilket är bra för det ökar chansen för att du är tjej och jag gillar tjejer för de har så mjuk hud och luktar gott.

This entry was posted in Random, Why the internet is awesome. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

