Etta nolla nolla nolla utropstecken utropstecken utropstecken

Jävlar! Det här är mitt tusende inlägg här på doublei! Det är mellan 150 och 200 ord per inlägg, så sedan jag började skriva i december har jag slängt ut mellan 150 000 och 200 000 ord rakt ut i internätet till vem som än vill läsa. Hade jag lagt den här tiden på att göra armhävningar hade jag behövt gå genom dörrar i sidled vid det här laget. Eller operera mina axlar och armbågar, för det kan fan inte vara bra för lederna.

När jag lade ner min förra blogg som var en cynisk och humoristisk kändisskvallerblogg à la WWTDD och startade doublei så var det till stor del för att bevisa för både mig själv och folk i min omgivning att det fanns fler dimensioner i mitt skrivande och tänkande än vad den förra bloggen gav utrymme till. Jag var övertygad om att min stil att skriva och driva på gick att applicera på vilket ämne som helst, från livsfilosofiska frågor till jämställdhet för homosexuella till absolut ingenting alls.

Hur många gånger man än säger “det är skillnad på mig som person och mig som karaktären på bloggen som vill underhålla och provocera” så uppfattar inte alla det på det sättet, och en del skarpa kommentarer från någon vars åsikt jag värderade (och fortfarande värderar) satte igång mina tankar, blockerade min skrivförmåga och tvingade mig eventuellt till att göra en förändring.

Tusen inlägg senare har jag ingen aning om jag har lyckats med det jag ville uppnå, men jag är övertygad om att steget var i rätt riktning och samtidigt har även läsarskaran ökat avsevärt, så någonting gör jag ändå rätt. Om det inte var för er läsare skulle nummer 1000 inte ha kommit så här snabbt eller alls, så tack för ert stöd under de här månaderna, det har betytt ännu mer för mitt självförtroende och min utveckling som person än penisförstoringen jag gjorde för ett par år sedan!

Min tanke från början var att ordna någon utlottning eller tävling för att fira tussen, men efter att ha varit en mesig liten kärring och snackat om självreflekterande saker i över 300 ord så känns det som att det kommer att bli ett för långt inlägg för de läsare vars IQ är under medel (det gäller inte dig så klart) så istället får ni önska någonting i kommentarerna. Det kan vara en tävling, en begäran om att jag ska skriva nåt, spela in nån video, råna en värdetransport, vad som helst. Det roligaste förslaget kommer jag att göra mitt bästa för att utföra och förhoppningsvis kommer det att underhålla er mycket mer än det förnedrar mig.

Tack igen gott folk!

This entry was posted in Serious stuff. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

