Sista tentan, jalla

På väg till skolan nu för att skriva tenta och jag insåg först nyss att det nog är den sista salstentan jag har på KTH vilket är rätt nice. Om jag inte kuggar den och måste omtenta, och det skulle fan vara ironiskt när jag inte kuggat en enda tenta på fyra år. Som en väldigt nördig vers i den där Alanis Morissette-låten.

Hon har en riktigt stor mun för övrigt. Jag orkar inte googla fram en bild eftersom jag sitter på tuben och internet försvinner då och då, så du får fixa det själv, men det är sjukt hur stor den är. Om det inte var för skalet skulle hon kunna äta vattenmeloner som vi normala människor äter äpplen.

Freak!

Nä, skojar bara, det är charmigt. Precis som Megan Fox tummar eller Babben Larssons allt.

This entry was posted in School stuff. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

