LMFAO – Sexy and I know it

Jag är sjuk och har varit hängigare än 80-åriga bröst idag, så jag har inte orkat underhålla er i vanlig ordning, men nu börjar det kännas lite bättre så jag orkar skriva lite skit som inte tillför värde på något sätt alls och sedan klippa in en rolig musikvideo som visar sexiga grabbar i coola kalsonger:

Jag vet jag vet, det är en ganska stor tjänst jag gör samhället genom att orka mig igenom denna utmattande process i mitt tillstånd. Du kan tacka mig genom att hitta ett par sådana där sexiga kalsonger till mig eller dra någon sorts magisk ramsa till övernaturliga krafter som kan få mig att sluta behöva hosta upp en halv liter slem när jag vaknar varje morgon.

På något sätt tror jag att inte ens sådana där kallingar skulle hjälpa min osexighet just nu.

För övrigt så skulle jag använda det där med “magisk ramsa” för att relatera till och driva med religiösa i och med att jag i princip beskrev en bön, men det är fel att driva med folk som lider av handikapp, så jag struntade i det.

This entry was posted in Music. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

