Det här blev ju skitbra

När jag kom hem från Spanien så tog jag med mig en jobbig förkylning som vägrade låta mig vara trots att jag i över en vecka gjorde allting rätt. Jag tog det lugnt och tränade inte, sov mycket och undvek både alkohol och alla andra droger helt och hållet. Trots det vägrade förkylningen ge sig. Till i fredags så hade jag ledsnat på att bara sitta hemma och inte göra någonting, så jag bestämde mig för att säga “fuck it” och skjuta upp det här med att göra allt för att bli frisk till efter helgen.

Så både fredag och lördag bar med sig alkohol i tillräckliga mängder för att berusa Shaquille O’Neal, och idag vaknar jag och mår bättre än jag gjort sedan före Spanien. Hur i helvete går det ihop? Jägermeister har förvisso en smak som påminner om en del medicin, men rent intuitivt känns det inte i det här fallet som att någonting som smakar bajs alltid måste vara bajs, om du förstår vad jag menar.

Slutsatsen måste vara att läkare, föräldrar och alla andra som någonsin har kommit med råd angående hur man blir frisk är med i någon form av konspiration som försöker lura mig. Exakt vad de har för motiv till det här har jag inte lyckats klura ut men med tanke på att samma människor flera gånger har sagt att “vad man än gör så ska man aldrig prova heroin” så måste svaret finnas just där. Ni lurar inte mig, era skojare!

Kom hit, drakjävel!

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

