Som en nördig myrstack

20111024-180444.jpg

Att lösa gruppindelning genom att hänga upp stora papper på väggen som folk får skriva upp sina namn på är en perfekt metod när man har en klass på 20 personer i lågstadiet, men när det handlar om 94 KTH-studenter som är sju månader från ett papper som säger att de är Masters of science in engineering and management så känns det som att man skulle kunna ta till med någonting lite mer sofistikerat. Eller åtminstone någonting som inte kräver att vi skriver för hand, vi är inte så bra på sånt.

Men det här är det sista av två projekt som jag har kvar innan jag ska göra mitt exjobb och sedan försvinna från KTH för evigt, så jag bryr mig ungefär lika mycket som judar när man pratar om någonting orelaterat till att tjäna pengar.

Min motivationsnivå till att prestera i plugget just nu går att jämföra med en huskatts till att invadera Polen.

This entry was posted in School stuff. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

