Sömn är min bitch

Igår lade jag mig strax efter midnatt och vaknade klockan tolv idag av att min väckarklocka ringde. Med andra ord behövde jag en god natts sömn mer än Gadaffi behövde ett bättre gömställe, och är så löjligt utsövd nu att jag kommer att se ut som Gadaffi gör för stunden när jag måste vakna klockan sju på morgonen imorgon.

Men vidare till annat nu. Som du har märkt så har både kvantitet och kvalitet gått ner som Paris Hilton här på bloggen den senaste tiden. Framförallt har jag haft mycket att göra den här helgen, men utöver det har även min fantasi och motivation sviktat på den senaste tiden. Vanligtvis går sånt över så fort jag inser att jag behöver uppmärksamhet mer än tjejerna från “Two girls, one cup” behöver en helt ny uppfostran, så snart lär jag komma igång igen, men tills dess tänkte jag kritisera er också lite grann så att det inte bara är jag som är sämst här.

Ni är för tysta, för fan! Det kommer en regelbunden ström med läsare hit, men kommentarerna har avtagit rejält den senaste tiden. Det kanske beror på att det jag skriver om har varit skit, men det är ok att ni säger det också i så fall. Jag är en stor pojke, jag har lärt mig att hantera kritik (bara gråta när ingen ser på) så det är bara att köra på. Även om jag älskar mig själv mer än Åkermyntans kebab med bröd så uppskattar jag dialog mer än monolog.

Min mage är i ett riktigt konstigt skede just nu, för övrigt. Att tänka på både Åkermyntans kebab med bröd och “Two girls, one cup” inom loppet av någon minut är mer förvirrande och fel än shemales. Och jag ska käka frukost nu. Fan.

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

3 Responses to Sömn är min bitch

  1. Mia says:

    Jag vet inte om det är fel på mig.. men förmodligen är det otroligt fel.. jag blev hungrig. Matdags!

  2. yourbrobro says:

    Jag började följa din blogg när du var KTHs ansikte mot Internet. Du var bäst av gästbloggarna för att du vågade att faktiskt använda humor och helt enkelt vara lite skön.
    Jag får intrycket av att alla andra är coq seriösa breee och går på massa events för att fixa ett döfräckt jobb dirr efter att de fått sin examen.
    Men jag känner inte att jag kan relatera till dem på samma sätt, så jag frågar dig… Inte för att jag inte tror att du inte är seriös med dina studier, du hajar.
    Har du sprungit på många företagspresentationer och sånt? Tycker du att det känns viktigt att göra det?

Leave a Reply

