Melanie Iglesias är tillbaka!

När jag ändå har varit igång och presenterat Melanie Iglesias tidigare flipbooks så kan jag lika gärna slänga upp något om hennes nya också. Inte för att jag personligen tycker att det här är intressant på något sätt alls så klart, men bara för att följa trenden liksom.

Det är halloweentema den här gången så om man genomlider dessa fyra minuter och tre sekunder av tuttar, rumpa och annat sådant där äckligt som man inte vill veta av när man sitter ensam framför datorn kanske man åtminstone får inspiration till någon utstyrsel till sig själv. Jag vet att videon i alla fall inspirerade mig till att vara Ringaren i Notre Dame, men med en något felplacerad bula.

Giggety.

This entry was posted in Why the internet is awesome. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

