Ny Disney-klassiker

20111026-121156.jpg

Nu när jag drog hemifrån för att åka till skolan så insåg jag att jag igår kväll glömde låsa dörren när jag kom hem, så den har stått olåst hela natten. Så om du någonsin har fantiserat om att komma hem till mig och våldta mig medan jag ligger och sover så missade du inatt din chans.

Eller så var du extremt varsam, i vilket fall du inte behöver smyga nästa gång, för jag har alltid letat efter en så pass varsam älskare som kan ta mig i sömnen utan att jag vaknar av det.

Det är ungefär som “Prinsessan på ärten” fast mycket mer kinky och med åtminstone en våldtäktsscen. En klar förbättring med andra ord.

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

