Dags att avrunda

Som du säkert har märkt vid det här laget om du inte lider av någon bokstavskombination så har bloggen förvandlats till avföring under den senaste veckan och det har funnits mer underhållningsvärde i att fista sig själv än i att läsa de få inlägg som har dykt upp. Lite hastigt förklarade jag detta genom att peka finger på motivationsbrist häromdagen men avslutade med en gnutta optimism. Liksom de senaste dagarna har bevisat så var optimismen mest tomma ord (jag försökte lura min hjärna, men den jäveln är fan smart).

Så istället för att sitta här och ge falska förhoppningar som tjejer som går ner på knä bara för att knyta sina skosnören så tänkte jag meddela att jag lägger ner skrivandet. För stunden i alla fall, sen får vi se om jag börjar skära i mig själv för att få uppmärksamhet inom ett par veckor, i vilket fall det kan vara smart att börja skriva igen.

Men tills den glada dagen tackar jag er för den här tiden. Ta hand om er själva, spring inte med saxar och ha det bra tills vi ses igen!

This entry was posted in Not very funny stuff. Bookmark the permalink.

11 Responses to Dags att avrunda

  1. blööö says:

    NOOOOOOOOO!!!!! get back here!!

  2. yourbrobro says:

    Så, ööh, ur många gånger i veckan ska man kolla för att se om du börjat skriva igen?

    Annars: Tack.

  3. Bergman says:

    Dålig stil! Skärpning yoshi!

  4. Linda says:

    Va ska man nu göra på lektionerna hade du tänkt? Inte schyst!

  5. Fejzo says:

    Inspiration kommer o går. Snart e du tillbaka på banan. Ta en paus o se bloggen som en twitter ett tag. Skriv ner ngn kort tanke här o där så att fansen får sitt :)

  6. LiveitLoveit says:

    Tänk på alla människor som du gör livet lite roligare för med dina (förlåt) “sjuka” tankar. Tänk på mig, som sitter här på andra sidan jorden, läser din blogg och väntar på något nytt helt stört att läsa….skall jag behöva sitta här som en tragisk person och klicka “hämta sidan igen” ..med hopp om att du kanske ångrade dig?

    NOOOOOO!!!
    – Gör en fet comeback =)
    Síííííííííííííííí!!!

  7. Mia says:

    Vi väntar på dig Yoshi!!!!!! Snart är du tillbaka hos oss! Svik oss inte… Vi behöver dig!!! :))

Leave a Reply

