Busta Rhymes dominerar igen

Jag är sjukt trött och tänkte bara lägga mig i mitt badkar och dö ikväll, men det känns schyst att få ur mig någonting på bloggen innan eftersom ni har varit schysta mot mig och faktiskt kommit hit varje dag trots att det har hänt lika lite under de senaste dagarna som inom jämställdheten mellan könen vad gäller skicklighet i bilkörning sedan bilen uppfanns.

Innan kvinnorna förstår vad jag precis sa så hoppar vi till ämnet; låten “Look at me now” som ni ser ovan. Chris Brown kan suga en oändlig mängd hästpenisar i all evighet för vad han gjorde mot Rihanna (inte för att jag gillar henne särskilt mycket, utan för att en man som är kapabel till att göra någonting sådant mot en kvinna inte förtjänar att andas min luft) så fokus hamnar istället på de andra två artisterna i låten; Busta Rhymes och Lil Wayne. Egentligen skiter jag i just den här låten i Weezy också, trots att jag gillar honom mer än Gabourey Sibide från Precious gillar affärer med dubbeldörrar och friterad kyckling, och fokuserar bara på Busta.

Alltså, jag vet att jag har pratat om det här tidigare, men Busta Rhymes är så överlägsen varenda människa som någonsin existerat på att rappa snabbt och samtidigt artikulera så att man förstår vad han säger att… det finns absolut ingen liknelse som passar in i det här sammanhanget. Han är jävligt bra på det i alla fall, och i den här låten tar han det till en ny nivå som när man äntligen övertygar flickvännen att gå med på anal.

Så där ja, den liknelsen var mycket enklare.

This entry was posted in Music. Bookmark the permalink.

5 Responses to Busta Rhymes dominerar igen

  1. LiveitLoveit says:

    Jag håller med om Chris Brown!!

    Och du, jag är en jäkel på att köra bil, så döm inte alla! Blääää :-)

  2. Yoshi says:

    Åh vad det här kommer att bli… kul…

    :p

Leave a Reply

