En sw på det här så är du set!

Det här inlägget går ut till en av våra stammisar här på bloggen, Arvs, som har en tenta snart och får detta extremt exklusiva lyckoönskande. Bruden på bilden är halvfilipinen och halviraniern Joey Mead, och dök upp när jag googlade “persian filipino” vilket jag tyckte passade in eftersom Arvs är hårig och har sneda ögon han med. Skillnaden är att jag inte skulle ligga med Arvs om det så räddade mig från att bli misshandlad medan jag skulle misshandla Arvs för att få ligga med Joey.

Så sluta spela Football Manager och sätt igång med plugget, lazy fucker! Bättre motivation än det här får inte ens barn av Påven när de ska övertalas att inte prata!

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

2 Responses to En sw på det här så är du set!

  1. Arvs says:

    fett skön fett fin – halv iranie halv filipin.

    Tack. Om jag nu får ett F på tentan så vet du vad jag ska skylla på. Tuttar och fotboll. Dödlig kombo minsann…

Leave a Reply

