I’ve joined @TheDarkSide #LOL

Idag gav jag äntligen vika för den här trenden folk kallar för twitter och skaffade ett konto. Jag har tänkt på att fixa det ett tag dels eftersom jag har planer på att göra mitt exjobb inom marknadsföring via sociala medier och därför borde vara bekant med i alla fall de största kanalerna, men mest för att det är ytterligare ett sätt för mig att uppmärksamhetshora mig på nätet. Om man skulle beskriva mig i innan-internet-aktiga termer så skulle jag vara den där damen med tre bröst på kringresande cirkusar som bakom kulisserna även säljer sin kropp.

Så följ @yoshidoublei om du vill få random kommentarer om saker och ting som gör mig kåt och framkrystade skämt som ska visa hur rolig jag är eftersom min största rädsla är att inte vara omtyckt. Det kommer förmodligen att vara på engelska eftersom majoriteten av rösterna i mitt huvud använder det språket som följd av extremt mycket lyssnande på Justin Bieber.

Jag känner att jag verkligen har sålt in det här riktigt bra till er nu.

This entry was posted in Why the internet is awesome. Bookmark the permalink.

2 Responses to I’ve joined @TheDarkSide #LOL

  1. Arvs says:

    det enda du har gjort är sålt din själ till djävulen.
    Twitter?! Really?!

    Bäääh.

    • Yoshi says:

      Haha förlåt, inte meningen att göra dig besviken. Men det kan vara vettigt att veta hur skiten funkar om jag förväntar mig att nån ska betala mig för att jobba med det :p

Leave a Reply

