You’ve got mail

God kväll, mongisar!

Tänkte bara meddela er om att jag inte har fallit i en depression à la två veckor sedan utan att jag helt plötsligt är insnöad i en massa pluggrelaterade grejer och därför inte har skrivit mycket eller kommer att skriva mycket under veckan. Tydligen måste man aktivt göra saker (som att skriva CV och söka exjobb) om man vill skapa någon sorts framtid för sig själv. Jag önskar att någon hade talat om det för mig innan jag blev beroende av sex, droger och lathet.

Hur som helst så hoppas jag att ni har tålamod med denna torka och inte hatar mig för mycket för att jag undanhåller mitt geni från er.

Med vänlig hälsning,
Yoshi

PS. Eftersom Windows Movie Maker bestämde sig för att suga lite mer pung så dröjer videon mer än vad jag trodde. Sorry, Blööö.

PPS. Jag höll på att skriva ett e-mail när jag mitt i påbörjade detta blogginlägg vilket förklarar det efterblivna formatet.

PPPS. Hihi, PPS låter nästan som “peepees” på engelska.

This entry was posted in School stuff. Bookmark the permalink.

4 Responses to You’ve got mail

  1. Meeeh says:

    Ey, idjot! Var e videon? Vill se dig naken!!

  2. Blööö says:

    Var e min video?!

  3. Yoshi says:

    Den kommer snart, gott folk, måste bara klura ut hur jag ska lösa ett problem i Movie Maker först. Och skapa lite tid åt mig själv så att jag hinner med allt.

  4. Meeeh says:

    Mindre snack mer fixa.

Leave a Reply

